“Dizlerimin bağı çözüldü”





8 yıl aradan sonra Ankaragücü’ne teknik sorumlu olarak dönen Yılmaz Özlem, heyecanını 3 kelime ile anlattı:
“Teklifi duyduğumda dizlerimin bağı çözülmüştü. Hala tüylerim diken diken oluyor.”

“Yürekten Ankaragüçlü olduğumu herkes bilir” diyen genç antrenör, “Başkan telefon ettiğinde Bulgaristan’daydım. 2 bin kilometre yol yapıp, Ankara’ya geldim” diye konuştu. Ankaragücü’nde uzun süre forma giyen, zaman zaman da takım kaptanlığı yapan Yılmaz Özlem, teknik sorumluluk koltuğuna oturduktan sonraki duygularını, “Kalbim yerinden fırlayacak gibi” sözleri ile dile getirdi.

KÖKLÜ CAMİA

Ankaragücü’nün çok büyük ve köklü bir camia olduğunu belirten Özlem, “Bu kulüpteki her görevi yapmak gurur vericidir. Kulüp zor bir dönemden geçerken teknik sorumluluğu üstlenerek, yürekten Ankaragüçlü olduğumuzu bir kez daha gösterdik” diye konuştu. Başkan Bent Ahlat’ın telefonla ulaşıp teklifi yaptığında Bulgaristan’da olduğunu belirten Özlem, müthiş heyecanlandığını ve hemen yola çıktığını ifade ederek şunları söyledi: 
“O anki heyecanımı anlatamam. Hemen eşyaları toplayıp yola çıktım ve 2 bin kilometre yol yapıp Ankara’ya geldim. Teklifi aldığımda dizlerimin bağı çözülmüştü, şu an tüylerim hala diken diken oluyor. Ankaragücü’nun bulunduğu şu ortamda para, çok sonra düşünülecek konudur. Burada, yeni bir yönetim ve genç bir takım kadrosu var. El birliği ile Ankaragücü’nü ayağa kaldırmak için çalışacağız.”

Hırslı ve mücadeleci bir ruh

“Benim hırsım, Taner Hoca’nın bilgi ve tecrübesi, Ümit ve Murat hocaların da çabası ile bütünleşecek. Deneyimlerimizi genç arkadaşlara aktaracağız. Eğer hırslı bir yapıya, mücadeleci bir ruha sahip olmasaydım, 39 yaşına kadar futbol oynayamazdım. Bu özelliklerimi, arkadaşlarıma da aşılamaya çalışacağım. Ankaragücü’nden ayrıldıktan sonra 5 takımda şampiyonluk yaşadım. Bir takımla da play-off gördüm. Kriz dönemleri nasıl geçirilir, zorluklar nasıl aşılır bilirim. Ankaragücü’nün daha önce de sıkıntılı dönemleri oldu. Birlik ve beraberlik, zorlukları yenmede en önemli silahtır. Bunu en iyi şekilde kullanacağız.”

KAYNAK: HÜRRİYET ANKARA 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

En güncel Ankaragücü haberleri Copyright © 2011 | En güncel Ankaragücü haberleri artık burada! . | Blogger Templates